Firma

SNP Poland

Ogłoszenie

Key Account Manager

Stanowisko

Key Account Manager

Miasto/województwo

Bydgoszcz, Kraków, Warszawa, Złotniki k. Poznania (Suchy Las)

Publikacja

2019-11-26

Opis Firmy

SNP Poland (do 2017 roku – BCC) jest firmą konsultingową, specjalizującą się w usługach SAP, outsourcingu IT i rozwoju oprogramowania. Koncentrujemy się na obsłudze przedsiębiorstw komercyjnych. Pracujemy dla dużych firm polskich i korporacji międzynarodowych. Realizujemy projekty na całym świecie. Jesteśmy jedną z największych firm wdrażających systemy IT w Polsce. Zatrudniamy ponad 300 osób, w tym ok. 200 konsultantów SAP (największy zespół SAP w Polsce i jeden z największych w Europie Środkowej i Wschodniej). Należymy do Grupy SNP. Więcej informacji o nas: www.snp-poland.com

System SAP pomaga w pracy, pozwala na sprawne zarządzanie firmą i wygrywanie z konkurencją. Jako SNP Poland pomagamy firmom wdrożyć i rozwijać system SAP. Co roku do obsługiwanych przez nas Klientów dołącza kilkudziesięciu nowych. Dzięki naszym najwyższym kwalifikacjom i podejściu do pracy jesteśmy największą firmą świadczącą usługi związane z systemem SAP w Polsce. 

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:

 

Key Account Manager

Miejsce pracy: praca zdalna lub Bydgoszcz, Kraków, Warszawa, Złotniki k. Poznania 

 

 

 

Chcielibyśmy przyjąć do zespołu kogoś o ciekawej osobowości, kto będzie nawiązywał współpracę z nowymi klientami. Wymaga to m.in. przygotowania prezentacji, ofert i umów, uzupełniania własnej wiedzy oraz wyjazdów na spotkania z klientami. Wszystko to jest bardzo ciekawe!

 

 

Już od pierwszego dnia będą Ci potrzebne:

  • umiejętność inicjowania i prowadzenia aktywności sprzedażowych,
  • motywacja do osiągania sukcesów celem realizacji celów sprzedażowych (przychód, marża),
  • umiejętność współpracy zespołowej, bez której ciężko będzie u nas pracować,
  • gotowość do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności szybkiego uczenia się, co będzie fundamentem przyszłego sukcesu,
  • rzetelność w realizacji zadań oraz prawdomówność,
  • komunikatywność,
  • nastawienie na terminowość oraz samodzielność,
  • umiejętność analizy i poszerzania potencjału współpracy z klientami,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
  • prawo jazdy, kat. B i brak lęku przed lataniem samolotem.

Jeśli Twoje poprzednie zajęcie nie było związane ze współpracą z klientami, ale pozwoliło Ci poznać zależności i zasady współpracy między działami przedsiębiorstwa, Twoja aplikacja nadal może być dla nas ciekawa!

 

 

My natomiast  zapewniamy:

  • przeszkolenie w zakresie potrzebnym do rozpoczęcia pracy
  • możliwość wykonywania zadań administracyjnych zdalnie z domu lub z biura w Poznaniu/Bydgoszczy/Warszawie/Krakowie,
  • pracę w młodym i kompetentnym zespole,
  • środowisko zawodowe wspierające rozwój osobisty (szkolenia, warsztaty, itp.),
  • pakiet opieki medycznej oraz program sportowo – rekreacyjny,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz przejrzysty system premiowania za efekty pracy.
 
 
 
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV.